Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Teorier om servicemötet - en historisk beskrivning

Författare

Redaktör

  • Hervé Corvellec
  • Hans Lindquist

Summary, in Swedish

I kapitlet behandlas tre historiska och tre nutida ansatser till servicemötet. Ansatsernas respektive särdrag analyseras och problematiseras.

Publiceringsår

2005

Språk

Svenska

Sidor

11-31

Publikation/Tidskrift/Serie

Multidisciplinära öppningar

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Liber

Ämne

  • Social Sciences Interdisciplinary

Nyckelord

  • service encounter
  • nordic school of services
  • marketing management
  • relationship marketing
  • customer relationship management

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-91-47-07598-0