Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Format Agnostics or Format Believers? How Students in High School Use Genre to Assess Credibility

Författare

Redaktör

  • Andrew Grove

Publiceringsår

2009

Språk

Engelska

Publikation/Tidskrift/Serie

ASIS&T Annual Meeting

Volym

46

Dokumenttyp

Konferensbidrag

Förlag

ASIS&T

Ämne

  • Information Studies

Nyckelord

  • new media
  • information literacy
  • credibility

Conference name

Thriving on Diversity: Information Opportunities in a Pluralistic World

Conference date

0001-01-02

Status

Published

Forskningsgrupp

  • Information Studies

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 0-87715-541-0