Meny

Javascript verkar inte påslaget? - Vissa delar av Lunds universitets webbplats fungerar inte optimalt utan javascript, kontrollera din webbläsares inställningar.
Du är här

Public perceptions and values and perceptions of importance for Sustainable Consumption policy?

Publiceringsår: 2011
Språk: Engelska
Publikation/Tidskrift/Serie: Sustainable Consumption Conference 2011 “Sustainable Consumption – Towards Action and Impact"
Dokumenttyp: Konferensbidrag

Sammanfattning

Disputation

Nyckelord

  • Earth and Environmental Sciences
  • Social Sciences
  • sustainable consumption
  • social values
  • norms
  • policy

Övriga

Sustainable Consumption Conference 2011 “Sustainable Consumption – Towards Action and Impact”
2011-11-08
Hamburg
Published
Yes

Box 117, 221 00 LUND
Telefon 046-222 00 00 (växel)
Telefax 046-222 47 20
lu [at] lu [dot] se

Fakturaadress: Box 188, 221 00 LUND
Organisationsnummer: 202100-3211
Om webbplatsen