Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Cues der Authentizität. Authentizität als Attribution – Analyse eines Bauchgefühls

Författare

Redaktör

  • Peter Szyszka

Summary, in Swedish

Abstract in German

Cues der Authentizität. Authentizität als Attribution – Analyse eines Bauchgefühls.

Publiceringsår

2012

Språk

Tyska

Sidor

75-94

Publikation/Tidskrift/Serie

Alles nur Theater. Authentizität und Inszenierung in der Organisationskommunikation

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

VS Verlag für Sozialwissenschaften

Ämne

  • Communication Studies

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-3-86962-044-2