Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Låt oss kalla det skolkultur. Om betydelsen av normativt försvarbara och meningsaktiverande praktiker för förbättrade skolprestationer.

Författare

Avdelning/ar

Publiceringsår

2012

Språk

Svenska

Publikation/Tidskrift/Serie

Locus

Issue

3

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Institutionen för individ, omvärld och lärande vid Lärarhögskolan i Stockholm

Ämne

  • Sociology (excluding Social Work, Social Psychology and Social Anthropology)

Nyckelord

  • sociologi
  • sociology

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 1100-3197