Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Developmental stages of Swedish and vietnamese children in second language acquisition according to processability theory

Författare

  • Vi Thanh Son

Summary, in English

The paper is to compare how Swedish and Vietnamese children acquire English as a second language, especially the morphology of subject verb agreement for habitual actions. The analysis on the children's speech helps to see in which morphological stages those children are according to the processability theory by Pienemann (1998)

Publiceringsår

2014

Språk

Engelska

Dokumenttyp

Konferensbidrag

Ämne

  • General Language Studies and Linguistics

Conference name

GURT 2014 Usage-based Approaches to Language, Language Learning, and Multilingualism

Conference date

2014-03-14 - 2014-03-16

Status

Unpublished