Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Bestseller culture and its effects on research : The case of Stieg Larsson's Millennium trilogy

Författare

Redaktör

  • Jon Helgason
  • Sara Kärrholm
  • Ann Steiner

Publiceringsår

2014

Språk

Engelska

Sidor

89-107

Publikation/Tidskrift/Serie

Hype : Bestsellers and Literary Culture

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Nordic Academic Press

Ämne

  • Languages and Literature
  • Cultural Studies

Nyckelord

  • bestsellers
  • cultural studies
  • research
  • Stieg Larsson
  • crime fiction
  • popular culture

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-91-87675-32-4
  • ISBN: 978-91-87675-06-5