Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Emerging Market (Sub)Systems and Consumption Field Refinement

Författare

Summary, in English

In this conceptual paper, we introduce a meso-level theoretical framework (Consumption Field Refinement) to explain the development of market systems and suggest methods for researching this development. Our framework centres on the idea that the market system consists of interlinked subsystems (consumption fields), each focused on a particular consumption activity.

Publiceringsår

2013

Språk

Engelska

Sidor

311-315

Publikation/Tidskrift/Serie

Advances in Consumer Research

Volym

41

Dokumenttyp

Konferensbidrag

Förlag

Association for Consumer Research

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • Consumer Behavior
  • Consumer Culture

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 0098-9258