Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

What does it all mean? Summing up a research project

Författare

Redaktör

  • Steve Burt
  • Ulf johansson
  • Åsa Thelander

Publiceringsår

2010

Språk

Engelska

Sidor

237-246

Publikation/Tidskrift/Serie

Consuming IKEA; Different perspectives on consumer images of a global retailer

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Lund Business Press

Ämne

  • Communication Studies
  • Economics and Business

Nyckelord

  • retail
  • consumer image
  • international
  • conceptualisation
  • formation
  • methodology
  • image

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 13-978-91-85113-42-2