Meny

Javascript verkar inte påslaget? - Vissa delar av Lunds universitets webbplats fungerar inte optimalt utan javascript, kontrollera din webbläsares inställningar.
Du är här

Vertrauen und Glaubwuerdigkeit als Grundlage von Corporate Social Responsibility

Författare:
Redaktör:
  • Juliana Raupp
  • Stefan Jarolimek
  • Friederike Schultz
Publiceringsår: 2011
Språk: Tyska
Sidor: 45-70
Publikation/Tidskrift/Serie: Handbuch CSR: Kommunikationswissenschaftliche Grundlagen, disziplinäre Zugänge und methodische Herausforderungen
Dokumenttyp: Del av eller Kapitel i bok
Förlag: VS Verlag für Sozialwissenschaften

Sammanfattning

Abstract in German

Vertrauen und Glaubwuerdigkeit als Grundlage von Corporate Social Responsibility

Nyckelord

  • Communication Studies

Övriga

Published

Box 117, 221 00 LUND
Telefon 046-222 00 00 (växel)
Telefax 046-222 47 20
lu [at] lu.se

Fakturaadress: Box 188, 221 00 LUND
Organisationsnummer: 202100-3211
Om webbplatsen