Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Vertrauen und Glaubwuerdigkeit als Grundlage von Corporate Social Responsibility

Författare

Redaktör

  • Juliana Raupp
  • Stefan Jarolimek
  • Friederike Schultz

Summary, in Swedish

Abstract in German

Vertrauen und Glaubwuerdigkeit als Grundlage von Corporate Social Responsibility

Publiceringsår

2011

Språk

Tyska

Sidor

45-70

Publikation/Tidskrift/Serie

Handbuch CSR: Kommunikationswissenschaftliche Grundlagen, disziplinäre Zugänge und methodische Herausforderungen

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

VS Verlag für Sozialwissenschaften

Ämne

  • Communication Studies

Status

Published