Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Grammatisk profilanalys och lärarbedömning: en korrelationsstudie

Författare

Redaktör

  • Jonas Granfeldt
  • Gisela Håkansson
  • Marie Källkvist
  • Suzanne Schlyter

Avdelning/ar

Publiceringsår

2008

Språk

Svenska

Sidor

79-100

Publikation/Tidskrift/Serie

Språkinlärning, språkdidaktik och teknologi. Rapport från ASLA:s höstsymposium, Lund, 8-9 november 2007

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

ASLA, Association suédoise de linguistique appliquée

Ämne

  • Languages and Literature

Status

Published

Projekt

  • Direct Profile: A program for analysing developmental sequences and developmental stages in written learner French

Forskningsgrupp

  • Fransk språkvetenskap

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-91-87884-20-7