Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Conceptions and norms about directness in service relations: domestic workers and customers

Författare

  • Vesa Leppänen

Avdelning/ar

Publiceringsår

2014

Språk

Engelska

Sidor

292-304

Publikation/Tidskrift/Serie

International Journal of Qualitative Research in Services

Volym

1

Issue

4

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Inderscience Publishers

Ämne

  • Sociology (excluding Social Work, Social Psychology and Social Anthropology)

Nyckelord

  • directness
  • directives
  • customer education
  • worker-customer interaction
  • power asymmetries
  • domestic work
  • service relations
  • sociology
  • semi-structured interviews
  • qualitative methods
  • domestic workers
  • Sweden

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 2051-0500