Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Intervju omforskning och utveckling i området digitala lärspel för matematik

Författare

Publiceringsår

2013-03-15

Språk

Svenska

Publikation/Tidskrift/Serie

Lunds Universitets forskningsblilaga Research for the Future, 2013:1, distribuerad med Dagens Industri och Sydsvenskan

Dokumenttyp

Tidningsartikel

Ämne

  • Learning

Nyckelord

  • vikten av tidig intervention
  • lek-och-lärspel för att ge barn grunder så att de blir mottagliga för matematikundervisning i skolan

Status

Published

Projekt

  • Thinking in Time: Cognition, Communication and Learning

Forskningsgrupp

  • Lund University Cognitive Science (LUCS)