Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

No Child Behind nor Singled Out? - Adaptive Instruction Combined with Inclusive Pedagogy in Early Math Software

Författare

Summary, in English

We describe a unique play-&-learn game for early math, designed to provide adaptive instruction with respect to support and challenge as well as to cater for an inclusive pedagogy where no child, whether far behind or far ahead, is exposed as being "different".

Publiceringsår

2015

Språk

Engelska

Sidor

612-615

Publikation/Tidskrift/Serie

Lecture Notes in Computer Science

Volym

9112

Dokumenttyp

Konferensbidrag

Förlag

Springer

Ämne

  • Pedagogical Work

Nyckelord

  • Educational software
  • Adaptive instruction
  • Inclusive pedagogy
  • Early
  • math
  • Preschool

Conference name

17th International Conference on Artificial Intelligence in Education (AIED)

Conference date

2015-06-22 - 2015-06-26

Conference place

Univ Natl Educac Distancia, Madrid, Spain

Status

Published

Projekt

  • Thinking in Time: Cognition, Communication and Learning

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 0302-9743
  • ISSN: 1611-3349