Kontaktformulär till Studenthälsan för studentorganisationer och andra verksamheter

Ange ditt för- och efternamn.
Ange din yrkestitel/roll i din studentorganisation.
Ange organisation eller motsvarande som du tillhör och som önskar komma i kontakt med Studenthälsan.
Ange ditt telefonnummer. Detta är för att vi ska kunna återkoppla till dig angående ditt ärende.
Ange din e-postadress. Detta är för att vi ska kunna återkoppla till dig angående ditt ärende.
Varför vill du komma i kontakt med Studenthälsan? (obligatorisk)
Ange varför du och din organisation vill komma i kontakt med Studenthälsan.
Här kan du beskriva den fråga du och din organisation vill ställa till Studenthälsan.
Här kan du beskriva vilken typ av insats som du och din organisation är intresserad av.
Beskriv varför du och din organisation vill boka en insats med Studenthälsan.
Beskriv vilka som insatsen skulle rikta sig till.
Ange ungefär hur många som skulle delta vid insatsen.
Ange gärna några förslag på datum och tider som hade fungerat för er organisation.
Önskemål om plats
Ange eventuellt önskemål om var insatsen skulle hållas.
Om ni redan har en lämplig plats för insatsen kan du ange den här.
Vilket språk önskar du att insatsen hålls på?
Ange vilket språk du önskar att insatsen hålls på.
När du skickar in detta formulär till Lunds universitet behandlar vi dina personuppgifter i enlighet med gällande lagstiftning. Mer om hur dina personuppgifter behandlas hittar du på Lunds universitets webbplats: Behandling av personuppgifter vid Lunds universitet
CAPTCHA
Den här frågan testar om du är en mänsklig besökare och förhindrar automatiska spaminsändningar.