Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Retorik som en metod att överbrygga gapet mellan teori och praktik i marknadsföringsutbildning

Författare

  • Tomas Nilsson

Redaktör

  • Lars Holmstrand

Publiceringsår

2007

Språk

Svenska

Sidor

87-95

Publikation/Tidskrift/Serie

Teori och praktik: tankar från forskningscirklar

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Växjö universitet

Ämne

  • Social Sciences Interdisciplinary

Nyckelord

  • Retorik
  • marknadsföring
  • utbildning

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 1650-6588