Teaching Environmental Assessment in international interdisciplinary Masters courses

Redaktör

• T Fischer

Abstract in Undetermined

This chapter discusses teaching Environmental Assessment as part of international environmental Masters programmes. It reflects on the experience of one such programme called MESPOM (an Erasmus Mundus Masters course in environmental sciences, policy and management – www.mespom.eu ) operated by four European Universities: the University of the Aegean in Greece, Central European University in Hungary, Lund University in Sweden and the University of Manchester in the UK.

Sidor

Environmental Assessment Education Handbook

Del av eller Kapitel i bok

Earthscan Publications Ltd.