Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

More Like Jazz Than Classical: Reciprocal Interactions Among Educational Researchers and Respondents

Författare

  • Lory Dance
  • Rochelle Gutierrez
  • Mary Hermes

Publiceringsår

2010

Språk

Engelska

Sidor

327-351

Publikation/Tidskrift/Serie

Harvard Educational Review

Volym

80

Issue

3

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Presidents and Fellows of Harvard College

Ämne

  • Other Social Sciences

Nyckelord

  • Education
  • General Education
  • Learning and Instruction
  • Education and Society

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 0017-8055