Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Många servicemöten lämnar inga goda minnen efter sig - En praktikers reflektion

Författare

Redaktör

  • Hervé Corvellec
  • Hans Lindquist

Publiceringsår

2005

Språk

Svenska

Sidor

37-46

Publikation/Tidskrift/Serie

Servicemötet - Multidiciplinära öppningar

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Liber

Ämne

  • Social Sciences Interdisciplinary

Nyckelord

  • servicemöte
  • servicearbetets förutsättningar

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 91-47-07598-8