Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Play a Game, Save the Planet! Gamification as a Way to Promote Green Consumption

Författare

Redaktör

  • Mikolaj Dymek
  • Peter Zackariasson

Publiceringsår

2016

Språk

Engelska

Sidor

144-160

Publikation/Tidskrift/Serie

The Business of Gamification: A Critical Analysis

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Routledge

Ämne

  • Social Sciences Interdisciplinary

Nyckelord

  • sustainability issues
  • Green consumerism
  • digital
  • smartphone
  • Consumer culture

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 9781138824164
  • ISBN: 9781138824164