Att motivera förändring
Författare
Summary, in Swedish
Förändringar måste vara väl motiverade och förankrade
hos både elever och lärare. De måste vara anpassade till
skolans mål och den enskilde studentens behov. I denna
rapport presenteras ett antal förslag på lösningar till några av de problem som kan uppstå då man försöker införa
nya pedagogiska metoder samt motivationens betydelse
för det slutgiltiga resultatet.
hos både elever och lärare. De måste vara anpassade till
skolans mål och den enskilde studentens behov. I denna
rapport presenteras ett antal förslag på lösningar till några av de problem som kan uppstå då man försöker införa
nya pedagogiska metoder samt motivationens betydelse
för det slutgiltiga resultatet.
Avdelning/ar
Publiceringsår
2004
Språk
Svenska
Sidor
9-11
Publikation/Tidskrift/Serie
2:a Pedagogiska Inspirationskonferensen 2004
Fulltext
- Available as PDF - 100 kB
- Download statistics
Dokumenttyp
Konferensbidrag
Förlag
LTH
Ämne
- Pedagogy
Conference name
2:a Pedagogiska inspirationskonferensen, LTH
Conference date
2004-05-27
Conference place
Sweden
Status
Published