Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

A predictive model for alternative admission to dental education.

Författare

  • C Christersson
  • D Bengmark
  • Hans Bengtsson
  • C Lindh
  • M Rohlin

Summary, in English

To compare academic progress and performance of students admitted through two admission systems and to analyse the predictive power of different components in an alternative admission.

Publiceringsår

2015

Språk

Engelska

Sidor

251-258

Publikation/Tidskrift/Serie

European Journal of Dental Education

Volym

19

Issue

4

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Wiley-Blackwell

Ämne

  • Psychology

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 1396-5883