Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

The Input Quality Observation Scheme (IQOS): The Nature of L2 Input and its Influence on L2 Development in Bilingual Preschools.

Författare

Redaktör

  • Kristin Kersten
  • Andreas Rohde
  • Christina Schelletter
  • Anja Steinlen

Publiceringsår

2010

Språk

Engelska

Sidor

5-44

Publikation/Tidskrift/Serie

Bilingual Preschools. Volume I.Learning and development.

Volym

1

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Wissenschaftlicher Verlag Trier

Ämne

  • Languages and Literature

Nyckelord

  • observation scheme
  • bilingual preschools
  • input

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-3-86821-268-6