Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Encouraged Intrusion and the Entering of a Subordinate Consumption Field

Författare

Summary, in English

In order to explore consumer culture’s potential to change social relations, this investigation immerses into the growing consumer culture of foodies occupying the historically feminine space of domestic cooking. It offers a tentative theory on the entering of subordinate consumption fields in contexts where the entering is sanctioned by cultural authorities.

Publiceringsår

2015

Språk

Engelska

Sidor

415-420

Publikation/Tidskrift/Serie

Advances in Consumer Research

Volym

43

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Association for Consumer Research

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • status
  • consumption
  • foodie culture
  • food consumption

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 0098-9258