Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Säger en bild mer än tusen ord?

Författare

Redaktör

  • Gunilla Jarlbro

Publiceringsår

2000

Språk

Svenska

Sidor

140-158

Publikation/Tidskrift/Serie

Vilken metod är bäst - ingen eller alla? Metodtillämpning i medie- och kommunikationsvetenskap

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Studentlitteratur AB

Ämne

  • Social Sciences Interdisciplinary

Nyckelord

  • reklam
  • natur
  • kommunikation
  • bildanalys
  • metod

Status

Published

Projekt

  • Ways Ahead - environment, individuals and social structures

Forskningsgrupp

  • Ways Ahead/Utvägar

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 91-44-01292-6