Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Att sätta en plats på kartan - Mediernas betydelse för platsmarknadsföring

Författare

Redaktör

  • Richard Ek
  • Johan Hultman

Publiceringsår

2007

Språk

Svenska

Sidor

129-145

Publikation/Tidskrift/Serie

Plats som produkt. Kommersialisering och paketering

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Studentlitteratur AB

Ämne

  • Communication Studies

Nyckelord

  • kommunikation
  • destinationsimage
  • medier
  • platsmarknadsföring

Status

Published

Projekt

  • Bilden av Skåne

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-91-44-04598-6