Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Response to "How to Prove that Good Learning Outcomes in Childhood Is an Independent Factor Strengthening the Cognitive Reserve".

Författare

  • Serhiy Dekhtyar
  • Hui-Xin Wang
  • Kirk Scott
  • Anna Goodman
  • Ilona Koupil
  • Agneta Herlitz

Publiceringsår

2015

Språk

Engelska

Sidor

1204-1206

Publikation/Tidskrift/Serie

The American Journal of Geriatric Psychiatry

Volym

23

Issue

11

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Elsevier

Ämne

  • Other Social Sciences
  • Public Health, Global Health, Social Medicine and Epidemiology

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 1545-7214