Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Hur skapar man förståelse i undervisning

How to create understanding in education

Författare

Redaktör

  • A. Persson
  • R. Johansson

Publiceringsår

2014

Språk

Svenska

Sidor

65-78

Publikation/Tidskrift/Serie

Vetenskapliga perspektiv på lärande, undervisning och utbildning i olika institutionella sammanhang

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Studentlitteratur AB

Ämne

  • General Language Studies and Linguistics
  • Learning

Nyckelord

  • lärande
  • educational sciences
  • utbildningsvetenskap
  • undervisning
  • utbildning

Status

Published

Projekt

  • Thinking in Time: Cognition, Communication and Learning

Forskningsgrupp

  • Lund University Cognitive Science (LUCS)

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 9789174738629