Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

DIY-Pedagogik: Subkulturella handlingsramar som verktyg i arbetet med unga.

Författare

Redaktör

  • Mikael Askander
  • Johan A. Lundin
  • Johan Söderman

Avdelning/ar

Publiceringsår

2014

Språk

Svenska

Sidor

322-331

Publikation/Tidskrift/Serie

Coda: Andra antologin om Musik och Samhälle

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Kira Förlag

Ämne

  • Sociology (excluding Social Work, Social Psychology and Social Anthropology)

Nyckelord

  • ungdomar
  • graffiti
  • punk
  • do-it-yourself
  • DIY
  • lärande
  • subkultur
  • fritid

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-91-980921-9-6