Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Input, cognitive-linguistic development, and rate of acquisition

Författare

  • Suzanne Schlyter

Avdelning/ar

Publiceringsår

2009

Språk

Engelska

Sidor

35-39

Publikation/Tidskrift/Serie

Zeitschrift für Sprachwissenschaft

Volym

28

Issue

1

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

De Gruyter

Ämne

  • Languages and Literature

Nyckelord

  • temporality
  • child second language acquisition

Status

Published

Forskningsgrupp

  • Fransk språkvetenskap

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 0721-9067