Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Amanda Öholm

alumn från Service Management

Till Service Management, Health Management - Kandidatprogram

Utbildningen har lärt mig hur betydelsefullt ledarskapet är på en arbetsplats, både för företagets och medarbetarnas utveckling. Utbildningen har också förberett mig på hur viktig kvaliteten i servicemötet är för att bygga långvariga kundrelationer och därmed ökad tillväxt. Det är också centralt att förstå företaget som helhet för att alla ska kunna arbeta mot samma mål och ha en tydlig riktning.

Amanda Öholm

Namn: Amanda Öholm

Befattning: Team coach

Organisation: Resurs Bank

Läste: Service management, Health

Tog examen: 2016