Nyhetsbrevet Lundensaren

Fyra till sex gånger om året skickas Lundensaren ut till Lunds universitets alumnnätverk. Lundensaren är ett e-nyhetsbrev där du bland mycket annat kan läsa om vad som är på gång vid universitetet.

Flanörer promenerar i motljus på kullerstensgatan utanför universitetshuset. Foto.

Prenumerera på Lundensaren

Som medlem i Lunds universitets alumnnätverk får du automatiskt Lundensaren skickad till din e-postadress.

Du kan också prenumerera på nyhetsbrevet även om du inte är medlem i Alumnnätverket, genom att klicka på länken nedan och fylla i din e-postadress.

Tidigare nyhetsbrev

Länkarna nedan leder direkt till respektive utgåva av nyhetsbrevet.

Lundensaren 2024

Alla nummer av Lundensaren under perioden 2013–2016 har arkiverats. Om du är intresserad av att läsa något av dessa, vänligen kontakta alumnkontoret: info [at] alumni [dot] lu [dot] se (info[at]alumni[dot]lu[dot]se).

Helga Heun
Redaktör