nov

INSTÄLLT | Alumnnätverkets Bokklubb presenterar: Författarsamtal med Johannes Anyuru

7 november 2023 18:30 till 19:30 | Övrigt
Johannes Anyuru porträtt
Foto: Anders Rundberg

Tyvärr är kvällens författarsamtal inställt på grund av sjukdom. Information om nytt datum kommer inom kort.

2022 blev Anyuru utsedd till hedersdoktor vid Teologiska fakulteten i Lund och pomoverades den 26 maj 2023, för ”sitt skarpa och lyhörda författarskap som inte väjer för att adressera vår tids brännande etiska och politiska frågor som utanförskap, rasism och religion”

Om evenemanget

Plats: